Dah lama beli ubat sapu DrSneez…tapi biasa guna untuk anak2 dan suami…masa nak sapu tu memang ada bau herba…Alhamdulillah ianya berkesan…kalau selsema tu kan…selsema akan beransur hilang walau ambil masa lama sikit…ye la, kalau makan ubat, kejap je baiknye…dengan izin Allah….

image

Tapi, bila resdung dah menjadi2, mata gatal tak boleh nak cakap, baru la guna untuk diri sendiri…hmmm…mula2 tu bau cam herba…bila dah sapu kat hidung, bau macam buah ciku la pula…wangi semacam… O(∩_∩)O

Hmmm..teringin la pula nak makan buah ciku…esok ajak hubby ke pasar pagi la…makan buah ciku teringat kisah zaman silam….banyak memori terpahat didalam minda… シ

Lepas 5 minit sapu DRSNEEZ, Alhamdulillah…gatal2 mata dah hilang….kiranya serasi la tu kan…

Husna pun suka pegang sampai tertidur… #^_^#

DRSNEEZ

DrSneez dapat mengurangkan gejal-gejala seperti

  • Hidung yang berair
  • Selalu bersin terutamanya di awal pagi atau semasa persekitaran sejuk
  • Gatal yang melampau di sekitar kawasn T di wajah.
  • Melegakan pernafasan hidung yang tersumbat
  • Mengurang batuk akibat selsema.
  • Melegakan sakit kepala akibat tekanan dalam sinus.

DrSneez diformulasikan untuk semua peringkat umur. Sapuan lebih mudah terutama pada kanak-kanak dan bayi yang tidak sesuai minum ubat. Sapuan juga lebih mudah kerana kanak-kanak atau bayi boleh diberikan sapuan semasa waktu tidur.

Cara Guna DrSneez untuk Selsema dan Gejala Resdung

1. Pastikan kawasan kulit hidung bersih sebelum sapuan.
2. Picit HANYA sedikit krim DrSneez dan sapukan pada kawasan T pada kulit dikawasan batang hidung dan sedikit sekitarnya.
3. Untuk hidung berair seperti selsema hanya sapukan jika ada keperluan sahaja.