Assalamualakum…

Hmmm….dh kul 1.15 pagi ni….ahmad lum tido lagi…siao cari makanan kat dapur…katanya lapar….Big Grin

Alahai ahmad, kul 8 tadi dh makan mee sup ngn jemput pisang….mlm2 ni lapar lagi…Ninja (ahmad kacau…nak letak gambar ninja yg comel tu….he3)

Ahmad….meh la tido..ummi dh ngantuk sgt ni…adik dh lena di buai mimpi…nak tido kan di kacaunya adik lak…sebab dia sorg je yg tk tido…

Yg sebenarnya ptg tadi ahmad tido lama sgt…dari kul 3 ptg sampai kul 7 malam…bangun je lepas mandi terus makan…camni la bila lama sgt tido…malamnya susah nak tido…

Ahmad…jom la tido…esok sekolah…jawapan ahmad simple je…ahmad cuti la ummi… Cat face

Hmm…hari2 cuti…sekolah apa camtu… LaughingRolling on the floor

Selamat malam semua…nak wat sessi tidokan ahmad yg ntah keberapa dah ni…Waiting

Aktiviti ahmad …. pilih gambar yg comel utk publish kt entry ni… dah janji lepas ni nak tido…. jom layan…

SunRainbowVampire BatBirthday CakeRed heartGift with a bowWilted RoseCat faceBlack SheepLove StruckRolling on the floorSickDohWaitingCowMonkeyChickenChatterboxHiroBillyAprilVampire batI dont knowPigCowChickenGood luckFlagAlienBring it onHappySadLove StruckBlushingCoolWorriedDevilRaised EyebrowRolling on the floorNerdAt wits endTime outSickDroolingWaiting

SyamilaMohd