Minuman Terbaik Untuk Ibu Menyusu
3 Comments

Ramai juga ibu belum tahu minuman apa yang sesuai di ambil oleh ibu sepanjang tempoh menyusu. Sebetulnya semua minuman yang…

Baca Seterusnya...
Darjah 4 belum boleh MEMBACA dengan Lancar?
2 Comments

PENERAJU pertama Program Cepat Membaca since Jun 2009. **** Darjah 4 belum boleh MEMBACA dengan Lancar? Masuk Tahun 2017 anak…

Baca Seterusnya...
Sekarang Anak Saya dari ZERO ke HERO… :)
Leave a comment

Alhamdulillah, Program Cepat Membaca anjuran Aza Consultant mendapat sambutan yang sangat menggalakkan untuk sesi pengambilan Februari 2017. Ramai ibu bapa…

Baca Seterusnya...
Ragam Hari Pertama Persekolahan
Leave a comment

Hari pertama persekolahan, pelbagai ragam dapat dilihat dari pelajar yang baru nak masuk alam persekolan samada tadika atau darjah satu….

Baca Seterusnya...
Susu Lebih Pekat dan Berkrim Waktu Malam
1 Comment

Susu ibu lebih pekat dan mengandungi lemak yang tinggi di waktu malam. Jadi sekiranya ibu2 inginkan anak yang montel boleh…

Baca Seterusnya...
Bunga Ros Jepun Terkini
4 Comments

Musim hujan ni, bukan senang bunga ros jepun nak berbunga. Biasanya meriah dengan dedaun sahaja. Nasib baik la 4 hari…

Baca Seterusnya...
Program Cepat Membaca Febuari 2017
1 Comment

Program Cepat Membaca kembali lagi dan pendaftaran kini dibuka untuk pengambilan sesi Febuari 2017. Untuk informasi, Program Cepat Membaca (PCM)…

Baca Seterusnya...
7 Hari Mencintaiku Full Episod
Leave a comment

Awal2 episod dulu tengok la juga drama 7 Hari Mencintaiku, nak kata awal sangat tak ler sebab rasanya dah episod…

Baca Seterusnya...
Cara Tebuk Lubang Pada Tiles/Marmar
Leave a comment

Sejak ada set drill ni kan…senang nak tebuk lubang gantung macam2 yang ada dalam minda. Selalu tengok orang je buat,…

Baca Seterusnya...
Koleksi Tempahan Watermark
Leave a comment

Godek2 komputer lama, jumpa la sebahagian koleksi tempahan watermark beberapa tahun lepas. Selebihnya ada dalam desktop pc yang masih lagi…

Baca Seterusnya...