Lagi Kek Karamel Pelangi



Tudung kanak-kanak


Ramai suka makan Kek Karamel Pelangi kan…ramai yang berjaya buat sendiri ada juga yang rasakan leceh nak buat kek ni…banyak step…untuk pertama kali memang kita rasakan banyak step yang perlu

Namun, bila dah berkali2 buat…anda akan rasakan ia nya tidak la sesusah mana pun…seronok dan enjoy lagi…tak caya…cuba dulu masak dan tengok hasilnya

Kek Karamel Pelangi
Kek Karamel Pelangi…Bila naik gebu camni…seronok sangat…^_^

Nak resepi? Jom klik sini >>> @Resepi : Kek Karamel Pelangi Sedap

Kek Karamel Pelangi Sedap Kurang Manis
Bila dah sejuk..terbalikkan dan karamel cantik je…alahai….rasa sangat puas hati….


Leave a Reply

Name *
Email *
Website

CommentLuv badge