Tudung kanak-kanak


Tertekan

Hari Minggu ni jom kita bersantai sekejap….

ISTERI: Kenapa abg call?

SUAMI: Abg tertekan.

ISTERI: Abg ok? Abg ada masalah apa? Citer la kat saya…

SUAMI: ?? Saya tertekan je… mana ada masalah apa apa…

ISTERI: Kalau abg ada masalah cerita la….

SUAMI: Masalah apa nye.. abg ok je… abg cuma tertekan je…

ISTERI: Ye la… kalau abg tertekan.. abg kena cerita kat saya…

SUAMI: Tertekan pun kena cerita ke?

(Suami cuba menerangkan yang dia ‘tertekan’ handset lalu ter-call isterinya) hehehehe..

Sumber : Facebook


Comments

  1. titan says:

    gua pernah kena macam ni. penat gua nak terangkan kat cik-cik awekk…aduhh.
    titan recently posted..Melancong ke China.My Profile

    1. syamila says:

      oooo….ada pengalaman yea…. 😉

  2. seimura says:

    Dah agak dah mesti tertekan call kat nombor bini hehe.
    seimura recently posted..Ini Adalah Perangai Gadis-gadisMy Profile

    1. syamila says:

      😉

  3. Fiza Rahman says:

    Hehehe…ingatkan tertekan apa lah tadi.

  4. Ummi Hanie says:

    hee.. baca dah kat fb… 😉
    Ummi Hanie recently posted..Kek Coklat Lembap ‘Ajaib’My Profile

    1. syamila says:

      Kan….hik3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge