Minggu Terakhir



Alhamdulillah hari ni dh masuk 8 ramadhan, bermakna hari juga sya dapat melaksanakan ibadah puasa selama 8 hari.

Hari ni juga kandungan dah memasuki minggu ke 39 dan 4 hari…tak sabar rasanya menunggu kelahiran yang ketiga…baby pun belum ada tanda2 nak keluar lagi, abang n kakak dah tak sabar nak tengok baby…penantian memang satu penyeksaan kan…he3

Orang cakap nak mudahkan bersalin kena aktifkan diri…tapi nampaknya petua tu tak menjadi…baby memang suka duduk dalam perut ummi lama2 sama macam abang dan kakak…

Takpe la…nak buat macam mana…yang penting bayi dalam kandungan sihat walafiat…amin

2 thoughts on “Minggu Terakhir

  1. Juan July 31, 2012 at 11:16 pm

    wahh, tahniah
    Juan recently posted..Ramadhan Buffet – Evergreen Laurel Hotel PenangMy Profile

  2. eiela July 28, 2012 at 9:41 pm

    semoga dipermudahkan urusan bersalin nanti ek kak
    eiela recently posted..Apa Jadi Dengan Cerita Eyriqazz VS DenaihatiMy Profile

Leave a Reply

Name *
Email *
Website

CommentLuv badge