Cik T makan T



Salam Semua…

 

Tadi masa dok kemas dapur, tetiba teringat lak zaman kanak2 dulu…macam2 permainan yg boleh main & menyeronokkan…selipar jepun blh jadi satu permainan termasukla tudung botol…

 

Ada satu yg sya suka…jadikan ayat di bawah sebagai satu barisan ayat yg lengkap…

 

T dalam T datang T makan T habis T Tinggal T

 

Gantikan T dgn object….

Ibu2 & bapa2 pasti tahu jawapannya kan…

 

Jawapannya :

Technorati Tags: ,,

Timun Dalam Timba Datang Tikus Makan Timun Habis Timun Tinggal Timba

 

SyamilaMohd

9 thoughts on “Cik T makan T

  1. buy silver April 26, 2011 at 9:36 pm

    Jawapannya Satu program FINANCIAL INTELLIGENT iaitu program bimbingan teknik menjana pendapatan saving 4 angka sehari. Kerap juga beliau mengintai peluang dari internet sehingga satu hari beliau mendapat e-mail dari Muzi supaya melayari blog paripariduit. Pada mulanya Adi bertugas di salah sebuah syarikat korporat ternama yang mempunyai visi misi yang tinggi dalam hidup ingin melabur di satu bisnes.

  2. puanbee April 24, 2011 at 2:51 am

    haa bee tak tahu kak , baca baru tahu apa T tu
    puanbee recently posted..Perubahan Akibat Ditegur –My Profile

    • syamila April 24, 2011 at 4:24 pm

      citer zaman kanak2

  3. kakyong72 October 21, 2010 at 3:17 am

    heheh… itu ke kesahnya cik t makan t..

    • syamila October 21, 2010 at 5:39 am

      macam tu la kesahnya…he3…mainan budak2 zaman dulu..

  4. sarahnajwan October 20, 2010 at 2:01 am

    huhu..peninglah syamila nak bina ayat2 pagi2 ni..sat agi akak try..

    p/s: nak bgtau.. speed line akak slow deh..xle lgi nk msuk blog awak dlm blog list..aduss..nati akak try yer..bukan ape..smlm da remove yg lamo..tulah gatal tgn nak remove..kang nk add dah susah..akak try n try deh..

    • syamila October 20, 2010 at 2:26 am

      tak pe kak…steamyx pun problem gak ni…

  5. UmmiHanie October 20, 2010 at 3:54 am

    hanie pun tgh ponen ni ummi !
    sgt blurrr ari ni..uhuksss..:(
    My recent post CUTE LITTLE MUSLIM &amp MUSLIMAH CONTEST

    • syamila October 21, 2010 at 5:38 am

      hanie..tk yah fening2…rehatkan diri tu cukup2…

Leave a Reply

Name *
Email *
Website

CommentLuv badge