Tudung kanak-kanak


Beribu-ribu Lemon….

Salam semua…
Tgh hari ni buat jus lemon buat ahmad & ira…hari2 nk minum air 7eleven…meh sini ummi buat sendiri lak…tak de la blend lemon..guna yg dlm botol aje…senang…tak de nye beribu2 lemon…he3…
Elok je kita buat rasa masam manisnya…bila dh tinggal separuh masing2 tambah air nk bg byk…adeh….dah tu  tk sedap lagi la…ais pun dh cair…minta lak yg abahnya….he3…sya pose lagi hari ni…tgk cam sedap je…huhuhu..sabar2..ptg nanti buat lagi…
Bila buat sesi investigate kt 2 bekas air tu…rupanya siap taruk guli lagi dalam tu…oh..anak2ku…sabar je la…

Sabar itu separuh dari iman….amin…


Tips Hari Ini…
Untuk sengal-sengal badan. Ambil 1-2 oz jus lemon dicampur air masak dan diminum 3 kali selepas makan dan sekali sebelum tidur.

Comments

  1. SYaMiLa says:

    isza ~ itula…skrg ni dua2 dh dibuai mimpi..pnt sgt buat keje seharian..tk de rehat…hihihihanie ~ betul tu..dh la 7eleven tu dkt aje…5 minit je dr rumah…kuar bandar kompem lalu dpn tu…

  2. Ummi Hanie says:

    mau berlubang purse ummi kalo tiap2 hr nk terjah 7 eleven…hihihi

  3. cikgu isza says:

    karenah anak2..memang kena banyak sabar kan?kalau dikenang.. lucu pula rasanya..:)

  4. SYaMiLa says:

    sarah ~ tak de rajin sgt…sbb suka minum, tu yg buat…umialya ~ itula..penat layan budak2 ni..tp seronok…jieda ~ blh aje..bila nk blk kemaman lagi…kalau pokok mempelam kt blkg tu berbuah…blh buat jus mempelam… 🙂

  5. Jieda says:

    nanti bila kita balik kemaman buatkan air tu ye

  6. umialya says:

    budak2.. macam2 karenah

  7. sarah-najwan says:

    rajin awak buat jus ni..saya main taram sunquick je..tapi perasa mangga..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge